Xiaomi Redmi 9 vs. Xiaomi Redmi Note 9: care este cel mai bun smartphone?

Xiaomi propune doua smartphone-uri din gama entry level cu Redmi 9 si Redmi Note 9. Pe care din cele doua ar trebui sa il alegem? Care este cel mai bun? Raspundem la aceste intrebari in cele ce urmeaza. In 2020, la fel ca in fiecare an, Xiaomi si-a multiplicat referintele pe piata. Cele mai recente… Continuă lectura Xiaomi Redmi 9 vs. Xiaomi Redmi Note 9: care este cel mai bun smartphone?

Top psihopați din seriale pe care nu avem cum să nu îi iubim

Inima lor este de piatra, ideile lor sunt negre si mainile le sunt acoperite de sange. Si cu fiecare episod ce trece, se afunda si mai mult in nebunie si oroare. Mereu mai deranjati si mai deranjanti, ne atata o curiozitate nesanatoasa si exercita asupra noastra o fascinatie morbida. Iata deci care sunt psihopatii din… Continuă lectura Top psihopați din seriale pe care nu avem cum să nu îi iubim

The Crown, The Witcher… iată când apar sezonele noi de la serialele tale preferate

Daca nu mai ai rabdare si vrei deja sa vezi noile sezoane de la serialele tale preferate, trebuie sa stii un lucru- inca mai trebuie sa astepti putin. Din pacate, pandemia de Covid-19 a avut un impact destul de negativ asupra filmarilor din lumea intreaga. Iar majoritatea productiilor care au inceput filmarile in luna martie… Continuă lectura The Crown, The Witcher… iată când apar sezonele noi de la serialele tale preferate

The 100 sezonul 7 – pe cine ne-ar plăcea să vedem în ultimele episoade

Sezonul 7 al serialului “The 100” ajunge in curand la final. Iar scenarisitii ar putea sa apeleze la vechi personaje pentru a inchide povestea asa cum trebuie si a recompensa fanii pentru fidelitatea lor. Iata deci pe cine ne-ar placea sa vedem in ultimele episoade. Lexa. Un lucru e clar. Este cea mai socanta moarte… Continuă lectura The 100 sezonul 7 – pe cine ne-ar plăcea să vedem în ultimele episoade

Plan Coeur: sezonul 2 – logică ignorată

Dupa un prim sezon care s-a bucurat de succes in randul telespectatorilor, Elsa, Emilie, Charlotte si Julio se reintorc pe Netflix pentru un sezon cu numarul 2 disponibil pe Netflix incepand cu 11 octombrie, alcatuit din sase episoade. In primul sezon o descopeream pe Elsa, o tanara pariziana, angajata la Primaria din Paris si incapabila… Continuă lectura Plan Coeur: sezonul 2 – logică ignorată

Câteva sfaturi pentru a rămâne sănătoas pe timp de toamnă

Toamna poate sa fie cel mai bun moment al anului in care sa faci anumite schimbari in ceea ce priveste stilul de viata. Iata deci care sunt sfaturile de care sa tii cont pentru a fi cea mai sanatoasa in aceasta vara. Mananca in culorile toamnei. Unul din cele mai bune aspecte ale toamnei este… Continuă lectura Câteva sfaturi pentru a rămâne sănătoas pe timp de toamnă

Samsung Galaxy A80 vs. One Plus 7 Pro – care este cel mai bun telefon?

Samsung Galaxy A80 este un telefon propus la un pret de 659 de euro. Considerat drept un telefon din gama mid range dar “premium”, tocmai s-a pozitionat in aceeasi gama de pret cu unele telefoane din gama premium. Se afla in aceeasi gama de pret si cu One Plus 7 Pro, vandut cu doar 50… Continuă lectura Samsung Galaxy A80 vs. One Plus 7 Pro – care este cel mai bun telefon?